«3D Εικονική Ανακατασκευή αρχαίων μνημείων με νέες τεχνολογίες»
του Ευστάθιου Κανετάκη, φοιτητή του Τμήματος Ηλεκτρονικών Μηχανικών.
Επιβλέπων Καθηγητής: Ε. Μαραβελάκης
H παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024 στις 10:30 διαδικτυακά στον παρακάτω σύνδεσμο (σύνδεση μέσω browser):
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Η εργασία επικεντρώνεται στη διαδικασία τρισδιάστατης μοντελοποίησης του αρχαίου θεάτρου των Δελφών χρησιμοποιώντας δεδομένα επίγειων σαρώσεων και φωτογραμμετρίας και το λογισμικό Blender. Περιγράφεται η διαδικασία σάρωσης με laser και φωτογραμμετρία με drone και οι λόγοι για τους οποίους το επιλέχτηκε το Blender για την διαδικασία μοντελοποίησης. Γίνεται μια σύντομη περιγραφή της ιστορίας και της αρχιτεκτονικής του αρχαίου θεάτρου και στη συνέχεια αναλύεται η διαδικασία της δημιουργίας του 3D μοντελου του θεάτρου στην μορφή που είχε στην αρχαιότητα, σε συνδυασμό με την σημερινή 3D τεκμηρίωση. Αναφέρονται όλοι οι χάρτες και οι υφές (PBR) που χρησιμοποιήθηκαν, καθώς και η χρήση υλικών, φωτισμού και περιβάλλοντος που ενισχύουν τη ρεαλιστικότητα του τελικού αποτελέσματος.