Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών

Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο

Δωρεάν Μετακίνηση με αστικά ΚΤΕΛ των ευπαθών οικονομικά φοιτητών για το ακαδ. έτος 2023-2024

Απαραίτητη προϋπόθεση για τη διεκδίκηση των δωρεάν εισιτηρίων είναι η εγγραφή των φοιτητών ή των οικογενειών τους στο πρόγραμμα «Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης (ΚΕΑ)» μέσω της πανελλαδικής εφαρμογής ΚΕΑ στην ιστοσελίδα https://www.keaprogram.gr εφόσον τηρούνται οι προϋποθέσεις, όπως αυτά περιγράφονται στην υπ. αρ. Δ13/οικ. 53923/23-07-2021, ΦΕΚ 3359-Β-28/07/21.

Οι φοιτητές που οι ίδιοι υποβάλουν φορολογική δήλωση ή οι οικογένειές τους, χρησιμοποιώντας τους κωδικούς taxisnet μπορούν να υποβάλουν μόνοι τους αίτηση ηλεκτρονικά στο www.keaprogram.gr ή να ζητήσουν βοήθεια σε κάποιο ΚΕΠ του Δήμου τους.

Όλοι οι εγγεγραμμένοι στο πρόγραμμα ΚΕΑ μπορούν να προσκομίσουν το έντυπο έγκρισης της αίτησής τους από το Κ.Ε.Α. στα Γραφεία της Δ/νσης  Φοιτητικής Μέριμνας του ΕΛΜΕΠΑ, στο Τμήμα Φοιτητικών Παροχών, για να μπορέσουν να διεκδικήσουν τα Δωρεάν Εισιτήρια Αστικών Συγκοινωνιών που θα δοθούν με την νέα ακαδημαϊκή χρονιά 2023-2024.

Για την ηλεκτρονική σας επικοινωνία με το Τμήμα Φοιτητικών  Παροχών της Δ/νσης  Φοιτητικής Μέριμνας του ΕΛΜΕΠΑ στο Ηράκλειο και τις πόλεις που δραστηριοποιείται το Ίδρυμα,  χρησιμοποιήστε το φοιτητικό σας email (μόνο) και αποστείλετε την έγκριση της αίτησής σας μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά που θα βρείτε συνημμένα στην παρούσα  ανακοίνωση, στα emails:

–        για Ηράκλειο : vaspap@hmu.gr , τηλ.: 2810 379122
–        για Χανιά: litsiou@hmu.gr           ,τηλ  : 2821023054
–        για Ρέθυμνο: efpoulou@hmu.gr
–        για Σητεία: pavlos@hmu.gr και
–        για Άγιο Νικόλαο: dmichal@hmu.gr ,

με τίτλο στο μήνυμα σας : «ΚΤΕΛ 2023. Ονοματεπώνυμο & Α.Μ.  Τμήματος» .

Παρακάτω θα βρείτε συνημμένα σε ηλεκτρονική μορφή:

Την Αίτηση για την Περιφέρεια Κρήτης
Την Υπεύθυνη Δήλωση για την Περιφέρεια Κρήτης

ΑΠΟ ΤΗΝ Δ/ΝΣΗ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ

Συνημμένα Αρχεία: 

1._aitisi_kea_gia_perifereia.docx

2._ypeythyni_dilosi_gia_perifereia.doc

Μετάβαση στο περιεχόμενο